zondag 5 oktober 2008

Hoi lieve mensjes

Hallo iedereen,
Sjongejonge, wat heb ik het ontzettend druk! Ik heb geen tijd meer voor het liefste wat ik doe: schrijven! Maar ik ben er nog hoor, mensjes. Eigelijk heb ik niet echt iets grappigs, opbouwend of vernieuwends te zeggen (wanneer wel eigelijk?).
Wel ben ik vreselijk aan het stressen voor school! Heel veel werk en te weinig tijd. Op peda blijft het superleuk.
Oh, ik ben op animatorweekend geweest (bijna vergeten, hoewel ik nog maar net thuis ben =p). Het was heel tof, heel leerrijk. En terug nieuwe mensjes leren kennen, whoehoe. Weet je wat ik raar vind? Dat mensen mij allemaal raar vinden. Ik vraag mij af hoe dat komt. En wat ik ook raar vind: dat mensen het logisch vinden dat een koe mijn lievelingsdier is. Naja, koeien zijn en blijven schattige, lieve en grappige dieren!

Zie, grappig hé. Whaha.
En nog één tipje: lach zo min mogelijk geforceerd, het schaadt de gezondheid!

4 opmerkingen:

ReinieReinie zei

ow, daar ga ik dan met mijn zondagochtendgezicht LOL

en koeien zijn super! en jij raar? ik ben raar, maar jij? ik weet het nog niet, want ik ken je niet, maar ik weet wel dat ik eigenlijk het liefst van rare mensen houd♥
groetjes, Reinie
ps bedankt voor de waarschuwing over het gekrabbel van Raksha ;-)

Henk van Blijderveen zei

Ik vind jou lekker jezelf. Gewoon zo doorgaan Magali! En zet hem op met de studie.

Maar wel blijven bloggen hè!

Thomas & Magali zei

Dank je^^

Anoniem zei

animatorcursus is toch zoiets zaligs...
*zucht*