zondag 31 augustus 2008

Wat moet je doen als je je verveeld?

Zoals ik in een vorig bericht heb gezegd was mijn computer kapot en heb ik me geregeld een beetje verveeld. Wat moet je dan doen?
1. Foto’s van jezelf nemen!!!

*Zucht*

Samen met hondje

Siba mocht er ook eens op

Met de knuffelbeer die ik gekregen heb voor mijn 18e verjaardag

Buiten was het ook al niet interessant...

De volgende dag verveelde ze zich ook, dus samen met mama op de foto!
Nog eens

2. Je hand versieren!!!


Zo, dit was de raad van tante Mgli.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ohhh meid...

zo leuke fotos :) alles ok met de liefste vriendin van de hele wereld? Met mij gaat alles goed hoor :) sorry dat ik niet meer sms, donderdag heb k terug geld :) ga echt blij zijn, enja, ik ben een kieken eh :) ben blij dat je computer is gemaakt...

vandaag mijn laatste werkdag :( vind echt spijtig, ga mijn collegas echt missen...

hoe was jouw dagje? mag ik je morgenavond es bellen? maar het zal niet te vroeg zijn, is dat erg? tegen wanneer ongeveer kan ik? morgen moeten we naar het UZ in Gent==> uitslag ivm broerke of hij nu een ziekte heeft of niet... spannend... ik verga echt van de zenuwen...

kan je nu al beter slapen?

hou echt véél van jou meid....

mis je al xxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Magali, ik verveelde me heel erg en heb je raad ter harte genomen. Het resultaat: Mijn hond, een aftandse beagle, is helemaal afgepeigerd als fotomodel en zowel mijn armen als mijn benen zitten onder de versierselen. Bedankt voor de tip!

P.S. 1 Ik heb je blog bij mijn links gezet. Dan zie ik vanzelf of je weer wat gepost hebt en ga ik het lezen.

P.S. 2 Prachtig dat je zo open gelooft. Mooi om te lezen!

P.S. 3 Ik ben dus Henk en schrijf doordeweeks vrijwel dagelijks een column op twee blogs. Ik ben getrouwd met Toos en heb twee zoons (26 en 24), twee schoondochters en sinds kort een kleinzoontje, Tim. Geweldig leuk.