woensdag 3 september 2008

Op die momenten...

Wanneer pijn me omringt

En verdriet me overspoelt,

Wanneer angst verschijnt

En duisternis komt op me af.

Op die momenten

Neemt U me vast

En houdt U me geborgen in uw armen.

U fluistert dan in mijn oor

Dat ik niet bang hoef te zijn,

Dat U altijd bij me bent?

En samen met de angst,

Verdwijnt ook de pijn en het verdriet,

En het wordt terug licht om me heen.

Op die momenten

Van Uw warmte en Uw troost,

Op die momenten,

Merk ik

Hoeveel U van mij houdt.
.

6 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Mooi! Ik ben er echt door ontroerd...
:hug:
Reinie

Thomas & Magali zei

Dank je (k)

Anoniem zei

Mooi getuigenis Magali!

Anoniem zei

ohhhh zo mooi... ( gelijk altijd als jij gedichtjes schrijft, weet ge, het is zo bemoedigend eh, je gedichtjes )

dikke knuffel to someone special xxxx

Thomas & Magali zei

@ Sarai: Thx meid. En ik vind het bemoedigend dat ik bemoedigend kan zijn, want dat is toch wel een deel waarvoor ik het doe. Ik zou graag mijn talenten (hoewel ik niet echt weet of schrijven een talent van me is) om andere mensen te helpen.

Anoniem zei

ge bent een schatje, echt elke letter van SCHATJE is dus echt gemeend eh :)

you rule xxxxxxx