zaterdag 30 augustus 2008

Wat heb ik allemaal gedaan de voorbije dagen

Ieps,
Hoe gaat het met jullie?
Misschien moet ik nog maar eens mijn saaie leventje van de laatste tijd beschrijven. Ff denken. Ik doe een vakantiejob: in de intermarche. Ik heb nu twee weken de rekken moeten aanvullen en enkele keren achter de kassa moeten zitten (stressen!!!) en de volgende twee weken zal ik in de bakkerij staan, wat ik nu ook al twee keer heb gedaan. Ik doe het wel graag, de mensen zijn heel vriendelijk, behalve twee andere jobstudenten die het een beetje tegen hun zin doen. En ik doe ook niet veel uren: 20 à 21u/week, zo heb ik ook nog iets aan mijn vakantie.
Wat heb ik nog gedaan? Vorige week woensdag ben ik met een vriendin naar Brugge geweest, een daguitstapje naar het ‘Goede boek’, en dan nog even naar ’t stad Brugge geweest. En vorige week zaterdag ben ik terug naar Brugge geweest met mijn beste vriendin en haar vriend, ook lekker gaan shoppen. En ik heb nog een laatste verjaardagscadeau gekregen: een laptoptas. Thx Sarai en Aaron! Gisteren ben ik naar de cinema geweest met een vriendin uit mijn christengemeente. We zijn naar de film ‘Meet Dave’ geweest. Best grappig. En ik ben ook gaan babysitten. (interessant allemaal hé).
Verder heb ik mij verveeld, want de oplader van de pc was kapot. Maar aan de andere kant, doordat ik niet op de computer kon, ben ik veel meer buiten geweest. Lekker buiten geweest, mijn kamer opgeruimd. Dus dan heb je ook wel meer aan je dag, en voel je je achteraf niet zo nutteloos.
Zo nog iets? Ik denk van niet.
Bedankt om mijn ‘o zo interessante’ blog te lezen.
Ik wens je Gods zegen toe!
X

2 opmerkingen:

cherubin zei

Best intressant,
als ik bedenk dat je zelfs volledig tot je doel kunt komen door al deze dingen te doen in waarheid en woord, dat je daardoor God meer en meer kunt eren in je leven, wauw!
we denken zo vaak dat we bijzondere, imposante dingen voor God moeten doen en soms is dat zelfs zo, maar door gewoon dagdagelijks Zijn Woord en Zijn Waarheid te overdeken en uit te voeren, dat is Het ware leven =)

Anoniem zei

Meet Dave is een berecoole film!