donderdag 28 augustus 2008

inspiratieloos

Ken je dat gevoel, dat je wilt schrijven, veel wilt schrijven, maar er komt gewoon niets op papier, alsof de woorden vastzitten in het inktbuisje van je vulpen? Of schrijf je niet met een vulpen? Ik wel, want ik schrijf niet mooi met een balpen. en ik hou ervan om de natte, blinkende inkt te zien opdrogen op het papier. "Wat een flauwekul allemaal," denk ik als ik dit korte, nietszeggende stukje tekst overlees. Het komt omdat ik inspiratieloos ben. 'Inspiratieloos', bestaat dat woord? 'Zonder inspiratie zitten', 'geen inspiratie hebben'. Ah, wat kan het me schelen? Waarom kan ik niets op papier zetten?
Gek word ik ervan, knettergek. Mijn hoofd zit vol woorden, maar er komt gewoon niets uit. Geen mooi gedicht, geen spannend verhaal, gewoon niets. Zeg me wat ik moet doen. Geef me inspiratie. Dan zou ik 'inspiratievol' zijn.
Zucht, wat ben ik soms zielig...

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Hihi Magali heeft een writers block
:-)

Anoniem zei

hey meid...

gij zielig? hahaha, amai, je kunt soms echt wel grappig zijn eh :) je bent NIET zielig, ja, ik snap dat wel, dat je soms wat wilt schrijven, maar gewoon niet weet wat enal... oh meisje, you are so awesome :)

tot straks op beachpraise :)

xxxx nwly xxxxxxxx