vrijdag 15 mei 2009

Magali gaat autorijden!!!

Allen opgepast waar u deze zomer zal rijden! Vooral opletten rond de streek van Eeklo, want... Magali gaat rijlessen volgen!!! Straks ga ik me gaan inschrijven om deze zomer 20 uur te gaan rijden, zodat ik daarna zonder begeleider achter het stuur mag! Spannend allemaal! Ik hoop echt dat het zal lukken, want ik ga volgend jaar (jammergenoeg :( ) niet meer op peda zitten, dus om dagelijks meer dan 4u met het openbaar vervoer te reizen, zie ik ook niet echt zitten. Alleen zijn er nog enkele probleempjes: ik heb nog geen auto, geen geld om die auto te verzekeren en nog minder geld om benzine te betalen... Maar dat zijn zorgen voor later! Nu mij eerst concentreren om die 20u te halen! Verder zien we wel!

4 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Succes Magali!!!

Henk van Blijderveen zei

Als je nou eens in dat hele grote bos boven je blog gaat beginnen en dan vandaaruit langzaamaan België onveilig maakt. Als je het dan helemaal onder de knie hebt, ga je pas de Nederlandse grens over. Goed idee hè?

Maar zonder gekheid Magali, ik hoop dat het je gaat lukken!

Gr. Henk

Anoniem zei

Dat loopt wel allemaal los, die autolessen, want oefening baart kunst! Veel succes alvast... Trouwens leuke blog!

Grtz Kat

cherubin zei

heeeeeeeeeeeellllllllppppppp,
grapje mgl
ik wens je een veilige rij opleiding maar nog meer een gezegende rij-baancarriere!