vrijdag 15 mei 2009

De liefde is nog steeds niet over!

Nog stapelverliefd ben ik! Deze twee gedichtjes schreef ik afgelopen dagen (gisteren om precies te zijn):

Als jij niet bij mij bent

Als jij niet bij mij bent
Dan voel ik zo'n groot gemis
Dan is het alsof m'n hart huilt
En verlangt mijn hele lichaam
Om bij jou te zijn

Als jij niet bij mij bent
Dan is alles donker om me heen
Dan moet ik tasten in het donker
Om de weg te vinden
Die leidt naar jouw liefde

Als jij niet bij mij bent
Dan is er een leegt in mij
Die niet opgevuld geraakt
Tot ik terug tot rust kan komen
In jouw sterke armen

Als jij niet bij mij bent
Dan kijk ik uit naar het moment
Dat we terug samen zijn
En ik jou kan overspoelen
Met mijn onvoorwaardelijke liefde

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

Zo verliefd ben ik op jou

Ik loop op wolkjes
en dans op de regenboog.
Ik zing samen met de vlinders in mijn buik
en lach met de kriebels in mijn lijf.
Ik spring gaten in de lucht
en sta uren op de daken
om ervan te schreeuwen hoeveel ik van jou hou.
Zo verliefd ben ik,
zo verliefd ben ik op jou.

Lopen, dansen,
zingen, lachen,
springen, schreeuwen.
Allemaal voor jou.
Zo verliefd ben ik,
zo verliefd ben ik op jou.

1 opmerking:

Annelien zei

Beiden fantastiche gedichten, waarin je duidelijk heel mooi je eigen gevoelens verwoordt! Prachtig! Chapeau!!! groetjes Annelien