dinsdag 17 februari 2009

Valentin à Paris

Dit jaar heb ik mijn (allereerste) Valentijn in Parijs gevierd (niet dat ik van dat commercieel gedoe hou, maar kom)! Onze studentenvoorziening had een uitstap naar Parijs georganiseerd voor een dagje en Thomas en ik hebben ons ingeschreven. Het is echt een mooie dag geworden. Het weer was goed, we waren bijna de ganse dag vrij en we hebben veel gezien en veel gewandeld. Het was terug een hele romantische dag =) - er komen nog foto's.
Ik ben ondertussen al meer dan 4 maandjes samen met Thomas =D en nog even gelukkig!

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Is toch leuk! Als het maar romantisch was en het niet alleen op Valentijn gebeurt :-)
Je moet het hele jaar door laten zien dat je van elkaar houdt, maar dat doen jullie vast wel!!!

Henk van Blijderveen zei

Het wordt tijd dat ik Thomas via jou de groeten overbreng.