donderdag 26 februari 2009

In een tijd toen het minder ging

Had vorige week even terug een dipje, nu alles beter.

Ik huil,
ik roep,
ik tier.
Een schreeuw om hulp,
een schreeuw om gered te worden.
Maar er is niemand die me hoort,
niemand die me ziet.
Iedereen loopt me voorbij,
zonder te merken wat er is.
En ik huil harder,
Roep harder,
tier harder.
Tot ik geen stem meer heb,
en al mijn kracht verdwenen is
om te blijven vechten tot er hulp komt.
En langzaamaan sterft mijn schreeuw uit.
En samen met mijn schreeuw,
sterf ik mee.

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Lieve Magali! Ik begrijp je gevoelens, we hebben allemaal weleens zo'n dipje! En dan lijkt het misschien of niemand je hoort, maar je weet diep in je hart toch dat Iemand je altijd hoort :-)
liefs, Reinie

Anike zei

Herkenbaar.
Niemand schijnt te weten wat je voelt en God lijkt ook nog eens ver weg te zijn. Ook al weet je dat God er bij is, dat lijkt dan niet zo.
groetjes Anike
(das m'n echte naam;) komt van Anna, vandaar dat ik mezelf op mijn blog Anna noem. Ik gebruik niet m'n echte naam zodat ik n beetje anoniem blijf.;))