zondag 25 januari 2009

We zien wel, is het niet?

Nog 2 te gaan en ik ben er vanaf! En het mag wel ook hoor, want wat duurt het lang! Ik ben nu al 5 weken aan het leren leren leren!!! Whaaaaaa!!!!

De letters achtervolgen me op straten, de woorden in mijn dromen, de zinnen in mijn hoofd. Maar dan zit ik daar, in een grote zaal, allemaal krakende stoelen en zuchtende mensen rond me heen. En letters, woorden, zinnen ontglippen me en mijn hoofd is leeg... Geen woord kan ik schrijven op het blad papier dat voor me ligt...

Hehe, nee, grapje, zo erg is het niet. Hoewel ik er geen gedacht van kan vormen hoe ik het gedaan heb, heb ik meestal wel overal alles kunnen invullen. Nu enkel nog hopen dat het het goede antwoord was. Maandag nog eentje en woensdag, dan ben ik er vanaf, van mijn eerste examenperiode van de hogeschool. Ik hoop dat ik het er goed vanaf heb gebracht, maar ik durf een uitspraken maken. We zien wel, is het niet.

En nog groot nieuws!!! Misschien wordt zomer 2009 toch geen 'normale' zomer. Normaal ging ik niet kijken om een zendingsreis te maken, maar het is toch begonnen kriebelen en "toeval" (jaja.. toeval, uhum) heeft me geconfronteerd om toch iets te gaan doen... En nu is er een petieterig klein mini kansje dat ik heel misschien deze zomer voor twee weekjes naar Oekraïne zou gaan om te werken onder de straatkinderen. Maar de kans is nog heel miniem. We zien wel, is het niet?

En nog iets, maar het staat ook nog niet vast: ik ga misschien deze zomer leiding geven op een kamp voor christelijke kindjes met een matig tot ernstige handicap. Ik doe nu een animatorcursus van de EJV en dat zou misschien mijn stageplaats kunnen zijn. Let us hope and pray it will be. We zien wel, is het niet?

Zo, maar ik ga slapen. Ik hoop snel terug te kunnen schrijven, met interessante informatie (is het dan ooit al interessant geweest?). We zien wel, is het niet?

Geen opmerkingen: