donderdag 29 januari 2009

Pure gelukzaligheid

Gisteren was de mooiste avond van mijn hele jonge leventje! Ik heb namelijk mijn schatje verrast met een romantisch avondje en een heerlijke chocoladefondue (met witte chocolade!!!). Ik heb mijn peda-kamertje versierd door een hartjes-deken op de grond te leggen met daarop rozeblaadjes en overal kaarsjes te plaatsen; fruit en cake te snijden enzovoort.
Natuurlijk liepen er al een paar zaken in het honderd. Zo komt hij normaalgezien maar op peda om 18u en opeens stond hij voor mijn deur om 16:30!!! Dus ik kon hem niet binnenlaten, dus had hij natuurlijk al iets door, maar hij dacht gewoon dat ik iets op mijn kamer liggen had dat hij niet mocht zien. Maar de spanning moest nog stijgen, want Bollie (= Thomas = mijn schatje) had normaalgezien bezoek om 19u tot max 20u, maar het bezoek was in retard van meer dan een uur en het duurde ook langer dan verwacht. Om 21:30u belde Thomas eindelijk dat het bezoek weg was. Ik naar zijn kamer lopen, hem blinddoeken, en hem naar mijn kamer gebracht. Hij was sprakeloos! En dat was de start van een super romantische avond! Ik voelde me zooo gelukkig!

1 opmerking:

ReinieReinie zei

Zalig! Twee van die romantische zielen bij elkaar!