woensdag 17 september 2008

New outfit

Zoals je waarschijnlijk is opgevallen, heb ik mijn blog in een nieuw kleedje gestoken. Let me know what you think (ook wanneer het negatief is, maar of ik mij daar iets van zal aantrekken, da's nog de vraag)! Ikzelf vind het wel leuker, frisser, meer mij. Vind je niet?

P.S.: Ik ben trouwens niet meer zo ziek ;-)
__________________________________________________

Volgende dag (eigelijk nog zelfde dag, maar toch met enkele uurtjs slaap tussen ;-) ) :
Mijn blog is terug totaal veranderd. Ja, Reinie, ik heb er mij toch iets van aangetrokken. Eigelijk begon ik me ook al aan dat groene groen te storen, dus nu is het terug ietsje lichter, maar ik vind het wel mooi. En jij, jullie meningen zijn echt van harte welkom, graag zelf!
Zo, ik ga maar terug eens.
Groetjes, me ~X~

6 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Gewoon zalig dat bos met die nevel, ik zou er zo gaan wandelen... de kleur groen links en rechts vind ik een beetje te, eh, te groen? Maar zoals je al zei: trek je er niks van aan :-)
groetjes, Reinie

cherubin zei

WAUW,
deze outfit ziet er PRACHTIG uit

lekker rustig!
en mooie kleuren,
sjiek gedaan

gr,
xxx

Anoniem zei

Magali, het doet prettig aan, je blog nieuwe stijl. Veel groen, veel van God. Al met al rustgevend!

Gr. Henk

almara zei

Mooi gedaan meid, het is idd meer jou stijl!!.. De rust dat past bij jou maar toch ook nog een beetje pit zit erin.. de uitspattingen die je daar zo geweldig in kunt hebben!

Het is helemaal jouw site heel bijzonder en mooi!

Love You

Hannah zei

a Magali!
leuk dat je een berichtje achterlaat. Klopt die Dts heb ik gedaan, en goed was die ook! Gaaf dat je er ook voor wilt gaan, doe het vooral; hoe bijzonder is het dat we gewoon een jaar uit de drukte van alle dag kunnen gaan en ons richten op wat boven is. wow. verrijkend! Ik las dat je uit Belgie kwam, op mijn DTS waren er ook wat uit Belgie, leuk daar! :) Ben je daar nu aan het studeren?

Veel Go(e)ds in veel!
Hannah

Anoniem zei

hey meid

het is echt vré schoon zene uwen blog, gelijk da je zegt, het is véél klaarder :) het is echt véél beter ( en het was al zo goed) :) verandering kan goed doen eh :)

Goed zo meid !!!!

God houdt van jou !!

dikke knuffel xxxxxxx

Sarai xxx