donderdag 18 september 2008

The last days...

Hey lieve vriendjes die mijn blog een beetje volgen,
Wat is er de laatste dagen in mijn leventje gebeurd? Euhm... ik heb me... verveeld!!! Tot vorige week ging alles goed, ik moest nog werken en 's middags had ik wel iets te doen, of ging ik slapen (=p), maar maandag begon het: normaal ging ik een vriendin vragen of ze met me wou afspreken, maar heb dat uiteindelijk steeds uitgesteld tot het te laat was, dus dat ging niet door. En dinsdag ging ik met mijn beste vriendin weggaan, maar zij kreeg dan de buikgriep, dus dat ging dan ook niet door (Sarai, ik wil geen sorry horen hé, ik neem je NIETS kwalijk!!!). En zo begon het vervelen dus, en ik zat gewoon ook een beetje in de put. Dat gebeurd wel vaker als er iets in mijn planning veranderd (iemand uit het publiek roept: freak!!!). Maar gisteren voelde ik me toch al een beetje beter. Al een tijdje zat ik met het idee dat fotografie mij heel erg interesseert, dus ben ik met mijn 8-miljoen-pixels-fototoestel de tuin ingegaan, nadat ik hem eerst had laten vallen... Conclusie: ik heb geen talent =p (lees: slecht fototoestel):

En vandaag moest ik voor het eerst gaan hogescholen! Spannend zeg. Dinsdag en gisteren een beetje gerief klaargestoken om mee te doen voor mijn peda en in de auto gestoken. En vanmorgen vertrokken we. Ik moest wat les en informatie meevolgen en ondertussen hebben mijn lieve oma en mama mijn pedakamer ingericht. De les en informatie was saai (echt saai!!!), maar de mensen waren allemaal heel vriendelijk en daar heb ik wel van genoten. Hier wat foto'tjes:

Mijn pedakamer, getrokken vanuit de deur:En vanuit de kant van het raam:Het uitzicht vanuit mijn raam, het restaurant:Annelien en ik, een vriendin (die ik al langer kende), die nu aan haar tweede jaar begint:Dit was het weer. Tot gauw.
Dikke knuffel.

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Hoi ik vind je blog heel mooi nu! beter dan dat groen :p

En om hier maar even op je vragen te antwoorden: wat betreft die link: je tikt eerst: klik hier (of wat anders), dan selecteer je die getypte woorden, dan klik je bovenaan op het icoontje van 'link' en dan typ je daar je url.. Snappie? Doe het anders gewoon even, dan zie je dat het vanzelf gaat!
En dat andere: Indeling - in blogberichten klik je op 'bewerken' en daar is het het vierde puntje geloof ik. Zo simpel dat zelfs ik het snap, hihi! Veel succes op school!!!
groetjes, Reinie

Anoniem zei

hey meid

eerst wou ik zeggen dat uw blog héél mooi is, amai, ge hebt er uw werk van gemaakt eh, ge hebt er wéér héél véél tijd ingestoken eh :)

mooie foto's :) en zo slecht vind ik dat toch echt niet hoor :)

ik hoop echt dat je een mooie tijd daar mag hebben:) ben blij dat Annelien daar ook zit, zodat je toch iemand kent eh :) véél succes eh meid

ik vind het echt spijtig dat ik ziek ben geworden, wou nog 1 keer voor het begon met jou weg eh, maar kijk, ik zie u den 27e eh :)

dikke knuffel xxx

Gods zegen