zondag 19 juli 2009

Long time ago...

Hoi,
Verlegen kom ik nog eens terug op mijn blog-o-theekje. Het is inderdaad lang geleden! Mijn excuses hiervoor! De laatste maanden is er gewoon zo ontzettend veel veranderd in mijn leven (te veel om te vertellen).
Als ik eerlijk moet zijn, ik heb ergens bewust mijn blog, en daarmee die van andere, vermeden. Ik kwam hier niet meer om de confrontatie met mezelf niet te moeten aangaan. Mijn blog was een plaats waar ik alles kwijt kon, mijn emoties en gedachten, maar nu ging dit plots niet meer en ik kon het niet opbrengen om schijnheilig te doen.
Misschien dat het nog wel duidelijk wordt welke de veranderingen zijn in mijn leven, misschien ook niet.

Wat ik wel kan zeggen, is dat ik geslaagd ben voor mijn eerste jaar orthopedagogie :-)
En met dit goede nieuws, wil ik graag dit bericht afsluiten!

Tot gauw!
Groetjes

3 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Ja zeg! We hebben we je wel gemist! Gelukkig zie ik je af en toe op Facebook voorbijfietsen :-)
Nogmaals gefeliciteerd met je slagen!!!
groetjes, Reinie

Belinda Chaplin zei

welcome back!! and great news... keep well!

Henk zei

Ik dacht even dat je het bloggen eraan had gegeven. Goed weer wat van je te horen!

En eh... gefeliciteerd met dat eerste jaar.

Gr. Henk