dinsdag 6 januari 2009

What's going on?

Hoi lieve mensjes,
Alles goed met jullie?
Whiii, mijn eerst blogbericht in 2009!! Niet dat het interessant zal worden hoor, naja.
Ik zit voor de eerste keer in mijn blok!! Whaaaaaaa, spannend!!!!!!! Streeeeeeeesssssssss!! Ja, ik ben volop aan het stressen! Ik zie de ergste scenario's voor me, dat ik voor niets geslaagd zal zijn. Ik weet het, ik mag zo niet denken, optimistisch blijven, maar ik kan dat beeld gewoon niet loslaten! Maar foert, ik ga jullie hier ook niet mee lastig vallen. Ik begin volgende week maandag trouwens, gebed is altijd welkom, mijn mede-believertjes.

Vandaag had ik weer een lumineus idee! Mijn deur van peda (≈ kot) volplakken met post-itjes! Geweldig toch. Natuurlijk geen lege, maar gewoon met mooie tekstjes, of ik laat andere mensen er iets op schrijven. Nu zal ik nooit meer met een dipje m'n kamer uitkomen, want mijn deur zal vol te staan met positieve dingetjes =D.

Zow, moet ik nog iets zeggen? Ben vandaag 3 maand samen met mijn vriend =D wat gaat het snel, maar de liefde/verliefdheid groeit alleen nog maar =D Ik hou heel veel van hem!

Zo, ik ga nu nog ff ontspannen en dan slapen, want morgen wordt terug een blokdag!
Lieve groetjes, ikke

3 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Veel succes met je examens!!!

Henk van Blijderveen zei

"In mijn blok"? Is dat een Belgische uitdrukking? Als ik Reinie mag geloven, dan zal het iets te maken hebben met een examen. In deze vertrouw ik dan maar op Reinie en zeg met haar: Succes! Het gaat vast meevallen.

Gr. Henk

Thomas & Magali zei

Hallo mijn twee trouwe bloglezertjes =)
@ Reinie: Dank je wel^^
@ Henk: "In de blok zitten", betekent de periode voor de examens, waar je hele dagen moet studeren, blokken dus. Dit in tegenstelling met de betekenis 'in de blokJAREN' zitten, dit wilt dan terug iets helemaal anders betekenen. Hehe.
En ook dank je wel dus^^