zaterdag 29 november 2008

Help...

Ik weet niets meer te schrijven de laatste tijd... Is mijn leven echt zo oninteressant geworden, of was het altijd al zo, maar zeverde ik vroeger gewoon wat? Geloof me, ik denk nog veel aan mijn blog en ik laat jullie niet in de steek, ik weet gewoon niet wat te schrijven. Nu vallen me wel twee dingen in: 1. Ik had overlaatst een examen gehad, mijn allereerste examen op de hogeschool!!! Eerst had ik een proefexamen en daarvoor had ik 19/20, maar ik had al de vragen op voorhand gekregen van iemand, waardoor het niet echt moeilijk was om zoveel te halen, maar toch was ik wel blij. En je moest de leerkracht zien kijken hebben toen gezegd had dat ik zoveel had, want we moesten het examen van een medestudent verbeteren. En ik heb nogal problemen met die leerkracht, omdat ik een beetje te luidruchtig ben (was) en haar les. Maar doet er niet toe. Wat er wel toe deed, was het echte examen! Ik vond het best wel spannend. Dus ik maakte het examen, en ik had eigelijk wel het gevoel dat het goed gegaan was, maar al mijn medestudenten vonden het zo ontzettend moeilijk en echt iedereen was aan het flippen, en ja, dat zette zich natuurlijk ook op mij en ik begon te twijfelen of het wel daadwerkelijk zo goed gegaan was dan ik dacht. Maar twee dagen later mocht ik al op gesprek met de leerkracht, ja met diegene die me niet zo goed afkan, en kreeg ik mijn punten al: 13,5/15!!! Whoehoe! Ikke wel blij natuurlijk. Het gesprek verliep wel wat minder goed. Ik kreeg een heleboel terechte, maar vooral onterechte kritiek naar mijn hoofd gesmeten... Maar ja, ondertussen zorg ik er voor dat de leerkracht niets meer van commentaar op mij kan geven (hoewel ze wel altijd iets vind) en zorg ik dat ik veel antwoord e.d., we zien wel (de reden daarvoor is dat we ook op onze attitude gequoteerd worden voor dit vak).
En 2. Magali heeft een stretch in haar oor!!! Ja, een stretch, zo'n gat in je oor =p maar een kleintje bij mij. Ik weet het, de meeste vinden dat vies en eng, maar ja, ik vind het mooi (kleintjes dus), dus heb ik nu ook één. Om misverstanden te vermijden (dat jullie niet denken dat ik met zo'n groot gat in mijn oor loop) en gewoon omdat ik graag foto's neem en op mijn blog plaats, zal ik een foto ervan plaatsen =p
Zo, dit was het weer voor vandaag (of voor de komende halve maand). Zo meteen ga ik lekker een ijsje gaan eten met de liefste jongen van de hele wereld en nog lekker genieten van de mooie avond :)
Dag dag lieve mensjes!Gewoon omdat deze leuk is ;-)

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Auw! Dat lijkt mij tenminste :-)

Henk van Blijderveen zei

Zo'n oor wordt wel wat luchtiger met zo'n gat.

Vroeger, voor de gaten, had je een uitdrukking: het ene oor in, het andere uit.
Maar met die knollen van gaten die de oren tegenwoordig sieren, kan bij Oost-Indisch dove mensen het gesprokene zonder problemen weggespoeld worden door het gecreëerde afvoergat. :-)

Gr. Henk