zaterdag 13 september 2008

Ziek :(

Ik ben ziek (nog steeds). Alles zit dicht: mijn neus, mijn oren, mijn sinusitten, zelf mijn luchtwegen, waardoor ik het soms benauwd krijg. En ik moet voortdurend hoesten en mijn neus snuiten (hoewel mijn neus verstopt zit...). Echt supervervelend. Waarschijnlijk heb ik het zo te pakken gekregen, doordat ik al moe was van mijn werk (als bakkerin) waarvoor ik vroeg moest beginnen en moest werken aan een oven en dan meteen daarachter in een diepvries. Dus ja...
Ik hoop dat het snel beter is. Oh ja, komt wel goed =)

3 opmerkingen:

almara zei

heee meid

Ik hoop dat je snel weer beter mag worden! Zodat je gewoon naar school kunt enzo! Zonder je hele medicijnen kast mee te nemen!

Ik vind je een enorm toffe meid,, en vind echt gaaf hoe God door jou heenwerkt! Je neemt er ook echt de tijd voor en dat is denk ik heel belangrijk want ik wil nog wel eens hard gaan lopen!;)..!
Je bent zo bijzonder en uniek voor Hem dat moet je nooit vergeten

Liefs

ReinieReinie zei

Ah, zielepiet... en je neuspiercing nou? Word maar gauw weer beter!
liefs, Reinie

Anoniem zei

gelukkig ben je nu beter eh meid :)

hou van jou, dikke knuffel :)

ik heb een mooi liedje voor jou:

http://nl.youtube.com/watch?v=bC-tCCNV0Y0&NR=1

JESUS GIRL: ZOE GIRL, echt zalug, alleh da vindk toch :)

xxxxxxx