donderdag 4 september 2008

Spin!

IEEUW!!! Daarnet zat hier bij ons in de keuken zo’n dikke spin! Maar echt een superdikke spin hé. Van drie meter afstand zag je nog zijn poten. Zelf mijn moeder liet een pot vallen die ze vast had en was ze snel aan de andere kant van de kamer (en mijn ma is totaal niet bang van spinnen). Zonder overdrijven, ik had nog nooit zo’n spin gezien!
En mijn pa, die eens lekker vervelend wou doen (zoals gewoonlijk), nam die spin vast om ze buiten te zetten, maar vooral om ons te treiteren. Mijn ma en ik waren snel de kamer uit, al schreeuwend natuurlijk. Maar opeens liet hij die kroelende spin vallen, die snel van mijn vader wegvluchtte. Mijn pa deed toch ook wel een sprongetje in de lucht, hoor (achteraf zei hij dat hij deed alsof. "Tuurlijk papa, we geloven je..."), en uiteindelijk is de spin doodgeslagen door hem.
Ik ben toch niet zot van spinnen, hoor.

Zo groot was ze, die spin!

1 opmerking:

Anoniem zei

ieuww spinnen :s k krijg er kippenvel van als k eraan denk... mijn pa kan ook zo ons treiteren eh, dan doet hij die spin dood, en loopt hij met die vuile zakdoen ( met de dode spin in) , achter mijn ma aan die dan al gillend wegloopt...

dikke knuffel xxxxxxxxx