zondag 24 augustus 2008

Dromen.

Wat is dat? Vroeger droomde ik nooit. Ik heb nooit gehouden van dromen. Of het zijn nachtmerries of het zijn dromen waarna je teleurgesteld wakker wordt in de realiteit. Dromen? Nee, dromen is niets voor mij. Misschien daarom dat ik zo weinig droomde.
Maar de laatste tijd droom ik zo vaak… dromen die me in de war maken, dromen die me laten herinneren aan mijn verleden, dromen die mijn moed wegnemen. Ik word er bang van. Elke avond ben ik bang om in slaap te vallen en de volgende dag wakker te worden met een slecht gevoel. Ik doe me sterk voor, maar die dromen, ze nemen mijn kracht weg.
Dromen? Nee, dromen is niets voor mij.

1 opmerking:

Anoniem zei

hey lieve meid

zo raar, ik maak hetzelfde mee als jou,ik droom al meer dan een week slecht, het begon vorige zondagnacht, ben al wenend wakker geworden, ik heb constant verschillende dromen 's nachts, ben ook bang om te slapen... ik droom dan vaak over de dood en ook het verleden...

zo raar eh :s ik zal bidden, lieve meid, dat die dromen mogen stoppen, ik hoop het echt voor jou

HOU VAN JOU, mijn lieve vriendin xxxxxxxxxxxx